Baza noclegowa w Polsce
Accommodation in Poland
Urlaub in Polen
Panel użytkownika
Login:
Hasło:  
(załóż konto)
(Nie pamiętasz hasła?)
Uwaga: Użytkowanie portalu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności.
Nasze Serwisy:
ogłoszenia nieruchomości

Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR 2011


Targi  - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR

W dniach 25 – 27 lutego 2011 r. w Łodzi odbędą się Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR. Jest to spotkanie osób z wszelkich branż związanych z turystyką, które trwa już od wielu lat.


Podczas targów NA STYKU KULTUR zaprezentowane zostaną ciekawe oferty regionalnych organizacji turystycznych oraz projektów realizowanych przez instytucje powołane do promowania walorów turystycznych miast, państw i regionów świata - ich historii, kultury, obyczajów. Wszystkie tego typu prezentacje zostaną uzupełnione przez oferty turystyki krajowej i zagranicznej, które są przygotowane przez touroperatorów oraz biura podróży.


Swoje stoika z ekspozycjami targowymi i najnowszymi ofertami turystycznymi będą mieli również instytucje samorządowe i lokalne z województw: łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko - mazurskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego. Prócz tego wiele stoisk będzie poświęconych również ofertom indywidualnym obiektów noclegowych i turystycznych, ofertom uzdrowisk i sanatoriów, a także gospodarstw agroturystycznych.



PATRONI i PARTNERZY


Do honorowych patronów corocznej imprezy należą: Minister Sportu i Turystyki, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marszałek Województwa Łódzkiego oraz Prezydent Miasta Łodzi. Targi NA STYKU KULTUR są również wspierane przez szereg instytucji i organizacji branżowych. Wśród nich są m.in.: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, Izba Turystyki Ziemi Łódzkiej, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa. jak co roku, również i w tym, podjęliśmy współpracę z mediami (portale branżowe), takimi jak: Travel Trade Gazette, Rynek Turystyczny, Magazyn Podróże, Magazyn Świat Podróże Kultura, portal polskich globtroterów travelbit.pl, traveladvisor.pl; czasurlopu.pl; otowakacje.pl; gdzieco.pl; dziennikturystyczny.pl; businesshotels.pl; e-kurort.pl; groundflight.pl, turystyka24h; wiadomosci24.pl; szwendobylscy.pl.



REGION PARTNERSKI


W tym roku podczas XVII targów regionem partnerskim jest WIELKOPOLSKA. Jej hasło reprezentacyjne to "Wielka historia. Wielka przygoda". W ramach swojej prezentacji organizowanych będzie szereg eventów, pokazów interaktywnych (wyplatanie koszy, mielenie ziarna), degustacji lokalnych potraw i wydarzeń, dzięki którym będzie można lepiej poznać miejsca związane z początkami Państwa Piastów. Wielkopolska Organizacja Turystyczna zainspiruje wszystkich gości do podróży w ten zakątek Polski, gdzie można np. skorzystać z oferty spływów kajakowych, eskapad rowerowych, wycieczek pieszych czy jazdy konnej. Wszystko to w miejscach unikalnych pod względem walorów przyrodniczych.



TARGI dla BIZNESU


NA STYKU KULTUR to dla branży turystycznej bardzo ważne wydarzenie. Tylko w ubiegłym roku podczas targów uczestniczyło blisko 160 firm reprezentujących różne sektory turystyki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom w tym roku w ramach targów odbędzie się szereg wydarzeń o charakterze B2B m.in.:

• seminarium dotyczące nowelizacji ustawy o usługach turystycznych
• szkolenie „Jak wykorzystać Social Media i Facebook w budowaniu relacji z klientem”
• szkolenie „Jak wystawiać się na targach aby osiągnąć zamierzony efekt?” na etapie uzgodnień
• seminarium organizowane wspólnie z portalem otowakcje.pl dotyczące obsługi klienta
• spotkanie szkoleniowe ze specjalistą medycy podróży w ramach akcji „PODRÓŻUJ BEZPIECZNIE” dla pracowników biur podróży w zakresie zagrożeń zdrowotnych osób wyjeżdżających poza granice Polski. Partnerem akcji jest portal globtroterów travelbit.pl.



TARGI dla INYWIDAUALNEGO ODBIORCY


Targi NA STYKU KULTUR to doskonała okazja dla mieszkańców Łodzi i innych regionów do zapoznania się z aktualną ofertą na sezon wiosna/lato 2011. To także możliwość odkrycia nieznanych dotąd miejsc i urokliwych zakątków, których tak wiele znajduje się na turystycznej mapie Polski i świata. W ramach imprez towarzyszących odbędą się m.in.:

• spotkania z podróżnikami
• prezentacje państw i regionów atrakcyjnych turystycznie
• konkursy dla publiczności odwiedzającej targi w których nagrodami będą vouchery pobytowe ufundowane przez wystawców targów.
• spotkanie z pasjonatami taniego latania, podczas którego przekażą oni praktyczną wiedzę jak tanio rezerwować bilety lotnicze
• spotkanie w ramach akcji "Podróżuj bezpiecznie” na którym będzie można dowiedzieć się jakie są zagrożenia zdrowotne związane z podróżowaniem i sposoby zabezpieczania się przed nimi – współpraca travelbit.pl
• X finał konkursu turystyczno-krajoznawczego „A to Polska właśnie..." organizowanego przez Wyższą Szkołę Turystyki i Hotelarstwa
• Wystawy fotograficzne
• etap Wojewódzki Konkursu Polski Producent Żywności, którego celem jest promowanie regionalnych producentów żywności, produkujących dobrą, tanią i cenioną przez klientów żywność. Prezentacja produktów połączona będzie oczywiście z degustacjami.
• MUZEALNIK ŁÓDZKI – przewodnik po łódzkich muzeach

Podczas tragów zapraszamy zwiedzających na wycieczki po łódzkich muzeach.



www.nastykukultur.pl



Szczegółowe informacje:
Beata Stasiak
tel: +48 42 638 64 73
e-mail: b.stasiak@mtl.lodz.pl
Katarzyna Drobińska
tel. 0 605 630 852
e-mail: k.drobinska@mtl.lodz.pl